czwartek, 30 grudnia 2010

Czemu warto rozwijać swoją inteligencje finansową?

Jest to pytanie na które odpowiedzieć powinni sobie wszyscy ludzie.
Odpowiedź brzmi oczywiści TAK. Ja zadałem sobie to pytanie w wieku 18 lat i już zauważyłem zmiany w swoim życiu choć niedawno skończyłem 19 lat. Większość z Was pomyśli pewnie co taki "młokos" może wiedzieć o finansach, pracy czy życiu. wierzcie mi lub nie choć jeszcze nie skończyłem szkoły zdążyłem przepracować kawał czasu na różnych stanowiskach i w rożnych dziedzinach w dobrych lub złych warunkach. taka swojego rodzaju szkoła życia. Pracy się nie boje ale czy życie nie byłoby piękne gdyby pieniądze płynęły na konto pomimo tego że nie pracujemy albo robimy to rzadko i krótko. Obrałem więc sobie cel czyli osiągniecie WOLNOŚCI FINANSOWEJ przez co już do końca swoich dni nie będę musiał pracować. Pragnę osiągnąć ten stan przed czterdziestka co pozwoli mi się cieszyć dłużej lepszym życiem.
Znalazłem sobie mentorów takich jak Robert T. Kiyosaki  który jest autorem takich bestselerów jak "Bogaty ojciec, Biedny ojciec" które zmieniły mój pogląd na temat pieniędzy i finansów oraz to że zawsze można spełnić marzenia nieważne w jakiej sytuacji finansowej jesteśmy. innym mentorem jest Warren Buffett który doszedł,m do niesłychanej fortuny. Jest ich oczywiście więcej ale to są ci najważniejsi dla mnie. Naprawdę warto brać z nich przykład ponieważ to nie są ludzie którzy tylko marzą ale którzy także biorą swoje życie w swoje ręce. 


Pamiętajcie więc że osiągniecie odpowiedniego poziomu inteligencji finansowej i wykorzystanie jej aby osiągnąć wolność finansowa dzięki której wszystkie marzenia spełnią się a życie będzie łatwiejsze.

Pozdrawiam testi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz